ZOEKEN
WINKELWAGEN (0)

Geen producten in je winkelmand.

Garantie en klachten
Garantie en klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee weken na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kleinelucas.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Selecteer de velden die moeten worden weergegeven. Anderen zullen worden verborgen. Sleep en zet neer om de volgorde te wijzigen.
  • Afbeelding
  • SKU
  • Beoordeling
  • Prijs
  • Voorraad
  • Beschikbaarheid
  • Toevoegen aan winkelwagen
  • Omschrijving
  • Content
  • Gewicht
  • Afmeting
  • Aanvullende informatie
  • Attributen
  • Aangepaste attributen
  • Aangepaste velden
Vergelijk
Verlanglijst 0
Open verlanglijst pagina Doorgaan met winkelen